Siłownia i fitness

Powierzchnia naszej siłowni to 217,63m2, wyposażona jest w sprzęt do ćwiczeń siłowych: ławki olimpijskie, maszyna Smitha, atlasy, wolne ciężary oraz wiele innych, jak również sprzęt cardio: bieżnie, rowerki stacjonarne poziome i pionowe, maszyny eliptyczne, ergometry, KRANKcycle. W siłowni PARiS macie Państwo do dyspozycji sprzęt takich renomowanych światowych marek jak Matrix, Olimp czy HES. Znakomity sprzęt to nie wszystko dlatego postawiliśmy również na wykwalifikowaną i zawsze chętną do pomocy kadrę trenerów personalnych, którzy służą swoją wiedzą i doświadczeniem tak aby każdy w bezpieczny i satysfakcjonujący go sposób osiągnął swój cel i chciał dalej pracować razem z nami o zdrowsze jutro.

Siłownia to kolejne miejsce, z którego korzystają osoby niepełnosprawne, a dzięki zastosowaniu wielu maszyn przystosowanych do osób poruszających się na wózkach znikają kolejne bariery, na które mogą napotkać w innych obiektach tego typu.

Klienci, którzy korzystają z karnetów lub wejść jednorazowych na siłownię mogą również korzystać z organizowanych zajęć fitness m. in. Zumba,  ABT/TBC, Shape, Zdrowy Kręgosłup, Balans, Fit bike, ABS/STRETCH. Zajęcia prowadzone są w wentylowanych salach na sprzęcie wiodącej marki w dziedzinie fitnessu – Tiguar. Posiadamy również salę do zajęć Fit bike, która może być wynajmowana amatorom kolarstwa jak i tym, którzy preferują tę formę aktywności sportowej. Do ich dyspozycji oddaliśmy dziesięć rowerów najwyższej klasy marki Tomahawk.

NIEZBĘDNIK KLIENTA SIŁOWNI:

  • strój sportowy nie krępujący ruchów co umożliwi prawidłowe wykonywanie ćwiczeń
  • obuwie sportowe zmienne
  • ręcznik do stosowania na ławach i oparciach urządzeń do ćwiczeń
  • woda lub napój energetyczny do utrzymywania odpowiedniego poziomu płynów podczas treningu

Poniżej przedstawiamy krótki opis prowadzonych przez naszych instruktorów zajęć:

SHAPE

SHAPE to zajęcia zawierające zestaw ćwiczeń wzmacniających wszystkie partie ciała, doskonale modelujące sylwetkę.
BALANS

Balans to zajęcia wzmacniające całe ciało i poprawiające elastyczność i siłę mięśni. Zajęcia zawierają elementy jogi, tai chi, czy pilates. Ćwiczenia na których m.in. wzmocnisz kręgosłup, poprawisz postawę ciała, ale także wyrzeźbisz sylwetkę. Zajęcia przeznaczone są dla każdego. Przyjdź i znajdź swój balas :D
Zdrowy kręgosłup/stretchZacznij cieszyć się życiem wolnym od bólu pleców! Dzięki niezwykle starannemu i przemyślanemu połączeniu ćwiczeń zaczerpniętych z jogi, ćwiczeń Pilates, BodyArt, i metody McKenziego powstały zajęcia Zdrowy Kręgosłup. Precyzyjny system ćwiczeń ma na celu wzmacniać, prostować i relaksować kręgosłup, ale i poprawiać gibkość i elastyczność mięśni. Już po czterech systematycznych sesjach gwarantowana jest znaczna poprawa. Zdrowy kręgosłup pozytywnie wpływa m.in. rwy kulszowe, dyskopatię, osteoporozę czy bóle między łopatkowe. Zajęcia bez choreografii.ZUMBAZajęcia taneczno – ruchowe inspirowane południową Ameryką. Dzięki połączeniu latynoamerykańskiej i międzynarodowej muzyki oraz kroków tanecznych powstał dynamiczny, ekscytujący oraz skuteczny program fitness! Zajęcia składają się z szybkich i wolnych rytmów wzmacniających i rzeźbiących sylwetkę w sposób charakterystyczny dla fitness. Stosowane ruchy taneczne, oparte o trening cardio, są łatwe do wykonania i prowadzą do rzeźbienia sylwetki, a w szczególności w takich partiach, jak: pośladki, nogi, ramiona, dolne partie pleców i brzuch.Aby opanować Zumbę niekonieczna jest znajomość kroków tanecznych i dlatego nie tylko osoby tańczące z łatwością odnajdują się podczas zajęć. Podczas Zumby panuje luźna atmosfera zabawy co dodaje odwagi osobom nowo dołączającym się do grupy. Wszyscy uczestnicy czują się komfortowo wiedząc, że mogą po prostu poddać się biegowi wydarzeń i świetnie się bawić.Głównymi elementami, dla których Zumba jest taka wyjątkowa są:

  1. Inność! Muzyka, kroki, ruchy, zajęcia, odczucia są niespotykane!
  2. Łatwość! Zumba jest przeznaczona dla każdego. W treningu mogą uczestniczyć, bez żadnego przygotowania, osoby z różną sprawnością fizyczną i w różnym wieku.
  3. Efektywność! Zumba opiera się na treningu cardio, wykorzystując komponenty treningu rzeźbiącego dla modelowania ciała i osiągnięcia pożądanej sprawności fizycznej.
  4. Waga! Każdy 60 minutowy trening zbliża nas do upragnionej figury. Podczas jednych zajęć tracimy około 500 kcal.

 

FIT BIKE

Rytmiczna jazda na rowerze stacjonarnym przy muzyce pod dyktando instruktora. Trener narzuca tempo jazdy, obciążenia czy pozycje na rowerze. Fit bike to forma ruchu bezpieczna a zarazem bardzo intensywna. Stanowi rozwiązanie dla tych, którzy nie radzą sobie z utrzymaniem rytmu oraz zapamiętaniem układów choreograficznych w różnych odmianach aerobiku. Główne korzyści stosowania systematycznej jazdy na rowerach to poprawa wytrzymałości i kondycji, zmniejszenie tkanki tłuszczowej, utrata zbędnych kilogramów, poprawa napięcia i jędrności skóry, zwiększenie wydolności układu krążenia i oddechowego, wyrzeźbienie mięśni łydek, ud oraz pośladków. Podczas godzinnych zajęć spala się aż do 1000 kcal, dlatego są to zajęcia niezwykle energochłonne i skuteczne podczas odchudzania.